NL Magazine Techniek - Sinds General Motors zich heeft gecommitteerd aan een volledig elektrische toekomst, ontwikkelt de fabrikant revolutionaire, flexibele elektrificatietechnologieën die verder gaan dan traditioneel vervoer en consumenten de vrijheid in mobiliteit bieden die bij hen past. Vandaag maakt het team van GM één van die dromen tot werkelijkheid met de onthulling van twee innovatieve, geïntegreerde en connected e-bikes – een inklapbare en een compacte – die beide nog merkloos zijn.
Het doel is om consumenten vanaf het allereerste moment betrekken bij het nieuwe project. GM vraagt e-bikeliefhebbers wereldwijd daarom mee te helpen om via www.eBikeBrandChallenge.com een naam voor het e-bikemerk te bedenken. De challenge-deelnemer die met de winnende naam voor het e-bikemerk komt, ontvangt een beloning van $10.000. Negen andere deelnemers die zich met inzendingen als runner-up kwalificeren, ontvangen elk $1.000.
“Als enthousiast fietser en stadsforens weet ik hoe prettig het is om overal gemakkelijk en vrij van zweet te arriveren,” verklaart Hannah Parish, directeur van General Motors Urban Mobility Solutions. “Voor de ontwikkeling van onze e-bikes hebben we onze knowhow in elektrificatie-engineering, onze designtalenten en onze ervaring in mobiliteit gecombineerd met grote namen uit de fietsindustrie. Nu willen we onze denkwijze verbreden en consumenten die van beweging houden en creatieve ideeën hebben bij dit proces betrekken.”
Vanaf vandaag tot maandag 26 november om 15.00u GST kunnen consumenten hun ideeën voor een nieuwe e-bike merknaam indienen op www.eBikeBrandChallenge.com.
Meedoen? Hier is General Motors naar op zoek:
Eenvoudige, slimme en gedurfde concepten die het in zich hebben om het e-bikemerk tot leven te brengen
Leuke ideeën die wereldwijd kunnen aanslaan
General Motors maakt de winnaars begin 2019 bekend. Schrijf je in met creatieve ideeën en lees alle details op www.eBikeBrandChallenge.com