NLMagazine Economie & Duurzaamheid - SuperBrand.IDheeft de afgelopen maanden hard gewerkt aan de nieuwe branding van Maak Jouw Impact, dat mensen helpt met het vinden van energie en voldoening in hun werk.
‘Maak Jouw Impact’ van founder Bas Smeets helpt mensen bij het ontdekken van hun echte passies en talenten, en deze om te zetten naar inkomen en vrijheid als zelfstandig ondernemer. In de dik tien jaar dat het bedrijf is opgebouwd, zijn al duizenden werknemers en (startende) ondernemers ondersteund.
Voor de toekomstbestendigheid van het bedrijf werd gezocht naar een samenwerkingspartner voor het bouwen van de nieuwe branding. Deze werd gevonden in SuperBrand.ID. De afgelopen zes maanden werd er gebouwd aan de nieuwe huisstijl en website, die sinds afgelopen week in gebruik is.
Inkomen en vrijheid
Krystel Sprietsma van SuperBrand.ID vertelt over het werken aan de branding van Maak Jouw Impact: “Bas is een voorbeeld van een echte missie-gedreven ondernemer. Ik zeg bewust écht omdat ik ook een heleboel ondernemers ken die zeggen een missie te hebben, maar toch more-more-more-money-driven zijn. Het was voor mij als Brand Identity Designer een feestje om met hem samen te werken en zijn missie visueel te maken, zodat hij zijn boodschap ook echt groots de wereld in kan zetten.”
‘Life is too short to only make your boss happy’
Bas Smeets, CEO Maak Jouw Impact
Over Maak Jouw Impact:
Maak Jouw Impact helpt mensen om hun echte passies en talenten te ontdekken en om te zetten naar inkomen en vrijheid als zelfstandig ondernemer. Het bedrijf is aangesloten bij de Nederlandse Raad voor Training & Opleidingen.
Website: Maak Jouw Impact