22
Fri, Nov

Economie & Duurzaamheid
Typography

NLMagazine – Economie & Duurzaamheid - Plantaardig kaasbedrijf Willicroft is een veganuary campagne gestart om mensen te stimuleren een plantaardig dieet te proberen. Hiervoor geeft het bedrijf 50 gratis gift-boxes gevuld met 9 verschillende plantaardige merken weg.

Willicroft is geboren door de overtuiging dat het overstappen naar een veganistisch dieet een significante impact kan hebben op de richting waarin de wereld zich voortbeweegt. Hiernaast heeft de wetenschap al lang laten blijken dat het volgen van een veganistisch dieet een uitermate positieve impact heeft op het welzijn van de wereld en de individu. Vandaar de motivatie om zo veel mogelijk mensen te stimuleren een vegan dieet te proberen.

Willicroft is een plantaardig kaasbedrijf dat in 2018 is opgericht door Brad Vanstone. Het begon vanuit een frustratie over het beperkte aanbod van alternatieven op zuivel kaas in de Nederlandse supermarkt in de poging om zelf vegan te worden. Vanston begon zelf te experimenteren in zijn keuken. Nu, twee jaar later, juicht Brad het grote aantal beschikbare alternatieven toe en hoopt door middel van deze campagne meer mensen het inzicht te geven dat het steeds toegankelijker wordt om over te stappen op een veganistisch dieet door de steeds meer beschikbare alternatieven.  

Met 50 gratis dozen gevuld met 9 producten is dit Willicroft's grootste giveaway tot nu toe!


De merken die met Willicroft meedoen:
Meatless Farm, BUMI, Seamore, Meet Jack, Grünten, SauerCrowd, Chikko Not Coffee en
Macao Movement


Meer informatie
Als je meer wilt weten over Willicroft,  de veganuary campagne van het bedrijf en de verschillende producten waarmee het bedrijf succesvol is, klik dan hier .

Quote

Economie nu.nl

22 november 2024

Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

e-Matching