21
Thu, Nov

Cultuur Uitgaan Entertainment Media Lifestyle
Typography

NLMagazine Lifestyle & Gezondheid - Dit voorjaar vieren Hunkemöller & Danielle van Grondelle hun nieuwe samenwerking met de gloednieuwe campagne ‘Celebrating Every Woman’ De campagne is een statement voor empowerment van de Nederlandse vrouw. Iedere vrouw zou namelijk zelfverzekerdheid moeten uitstralen en trots moeten zijn op wie zij is.

De collectie zit vol met geweldige vormen, stijlen, kleuren en patronen waar iedereen in kan schitteren en zichzelf kan zijn. Women empowerment, body positivity staat hierbij voorop.
De campagne is de derde collectie van Daniëlle met het lingeriemerk, en is opgenomen in Bloemendaal, Nederland.

Wie is Danielle van Grondelle

  • Danielle is het eerste curvy topmodel van Nederland en voorloper in de body positivity beweging;
  • Samen met Hunkemöller hielp zij met haar plussize-expertise bij het samenstellen van de lingerie, nachtkleding en badkleding.

Danielle ontwerpt nieuwe lingerie- én badmodecollectie van duurzame materialen voor vrouwen in alle soorten en maten variërend van XS tot XXXL en tot cup 95H. Verder worden alleen duurzame materialen gebruikt waaronder kant van gerecycled nylon en badkleding van gerecycled polyester.

Wilt u meer weten? Bekijk dan PDF 2021.04_Hunkemoller_PR_DaniellevanGrondelle_CelebratingEveryWoman.pdf

Quote

Uitgaan nu.nl

21 november 2024

Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

e-Matching