NLMagazine/Valkenswaard, Fietsen, sport, gezondheid, economie - Tweewielergroothandel Louis Verwimp grijpt Velofollies aan om met een aantal primeurs tevoorschijn te komen. Die zullen met name betrekking hebben op Superior en Motul.
2024 wordt door Verwimp gemarkeerd als het begin van een nieuw hoofdstuk voor Superior. “Vanaf 1 februari 2024 zal het nieuwe logo op alle kanalen gebruikt worden. Het nieuws dat op de agenda staat kan ik helaas nog niet bekend maken, dit doen we op Velofollies,” zegt marketingmanager Lewis van den Boom. “Ook komen we met nieuws van Motul, dat officieel partner geworden is van de UCI Mountain Bike World series. Er komt ook nog iets anders bij, maar ook dat wordt duidelijk op Velofollies.”
Verwimp al sinds de start van Velofollies een trouwe exposant
Van den Boom geeft aan dat Velofollies voor Verwimp, die al sinds de start een trouwe exposant is, voor hen een belangrijke beurs is. “Het is een van de grootste fietsbeurzen van Europa en een echte consumentenfietsbeurs. Voor de Belgische consument is het ook een beetje de start van het nieuwe fietsseizoen,” aldus Van den Boom. “De passie voor het fietsen leeft daar, zoals dat alleen maar kan in België.
Op Velofollies kun je die liefde voor de fiets zien, beleven en voelen. Daar willen we als Verwimp graag bij staan, niet alleen voor de consumenten, maar ook als ondersteuning voor de Belgische dealers. Zichtbaarheid van onze exclusieve merken, voor zowel dealers als consumenten vinden we heel belangrijk op Velofollies.”
Louis Verwimp zal als exposant niet alleen deelnemen aan Velofollies (stand 116B en 116C), maar ook aan het B2B FESTIVAL, dat plaatsvindt in de Brabanthallen op 25 en 26 februari 2024.
Meer informatie?
Ga naar verwimp.nl