Hoe textieltovenaar Borre Akkersdijk de textielindustrie radicaal wil veranderen. - NLMagazine, Innovaties- Van de collegebanken van de Design Academy Eindhoven naar catwalks verspreid over de hele wereld: textieltovenaar Borre Akkersdijk werkt met de grootste modemerken.
Zijn succes kwam echter niet vanzelf, in het begin hield hij ‘geen pepernoot over’ in zijn zoektocht naar het best mogelijke product. Hij besluit zich volledig te richten op BYBORRE, waarmee hij als missie heeft de textielindustrie radicaal te veranderen. 'De grootsheid waarmee Borre dingen aanpakt is echt grensverleggend.'
Nike, Louis Vuitton, Moncler. Textieltovenaar Borre Akkersdijk werkte met de grootste modemerken ter wereld, maar toch hield hij aan het einde van de streep ‘geen pepernoot over’. Hij besluit zich volledig te richten op BYBORRE, waarmee hij de textielindustrie radicaal wil veranderen. Mission impossible?
Voor Porsche’s Discovered ontwikkelden we de nieuwste aflevering van Tipping Points, waar Borre openhartig vertelt over de belangrijkste momenten in zijn carrière. Bekijk het via Discovered.
Bron: Glasnost