Cultuur Uitgaan Entertainment Media Lifestyle
Typography

NLMagazine Evenementen - Heb jij al een mooi cadeau gevonden om jouw vader, man, vriend of bonusvaders (of misschien jezelf) mee te verrassen op Vaderdag? Zondag 19 juni is het weer tijd om een mooi gebaar te maken én wat is er fijner dan een cadeau dat zowel stylish als praktisch is? 

De Foldable kledingstomer van SteamOne is hét ideale Vaderdag cadeau. De naam zegt het al, deze handstomer is opvouwbaar en past gemakkelijk in iedere koffer, tas of kast. SteamOne maakt kledingstomers die - naast enorm handig - ook een lust voor het oog zijn door het mooie design. Het gebruik van de stomer is heel makkelijk. Je hangt jouw kledingstuk op aan een hanger, steekt de stekker in het stopcontact en je bent er helemaal klaar voor. Nooit meer stoeien met een strijkplank en strijkijzer om jouw kleding nog 'snel even' glad te strijken!

Waarom stomen?
Alle kledingstukken (je leest het goed, allemaal!) kunnen worden gestoomd zonder risico op beschadigingen of krimpen. Denk aan: chino's, polo's, (colbert) jasjes en satijnen stropdassen. Hoe stoom je precies? Heel makkelijk. Hang het kledingstuk dat je wilt stomen aan een hanger. Trek met je ene hand de kleding plat en haal de stoomkoop met je andere hand langs te kleding. Zorg dat de stomer de kleding raakt. Stoom shirts, tops of truien van binnenuit; positioneer de stoomkop aan de bovenzijde van het kledingstuk en haal de stoomkop naar je toe waardoor de stof over de stoomkop glijdt. Kind kan de was doen!

De producten van SteamOne zijn verkrijgbaar via: www.bol.com en www.coolblue.com

Over SteamOne
De Parijzenaren David en Olivier Gabison, de oprichters van SteamOne zijn jarenlang actief geweest in de fashion industrie met hun eigen kledingmerk. Olivier en David Gabison, van oorsprong producenten van confectiekleding, ontdekten de kledingstomer tijdens een verblijf in de Verenigde Staten. De gebroeders huurden daar met grote geplande stomers voor shows, om hun collecties te kunnen presenteren op de catwalk. Toen de twee weer terug waren in Parijs besloten ze de SteamOne hier te ontwikkelen en volledig te richten op de ontwikkeling en verkoop van kledingstomers voor de professionele en de consumentenmarkt. SteamOne heeft één missie: het bieden van de beste technologie en het mooiste ontwerp in praktische, eenvoudig te bedienen apparaten. Speciaal ontwikkeling voor de consument, waarvan de kleding perfect uit moet zien.

Quote

Uitgaan nu.nl

26 april 2024

Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

e-Matching