Een diverse energieke show met topmodellen - NLMagazine Evenementen, Mode – Onlangs barstte de iconische Gashouder in Amsterdam van energie met meer dan 1.500 mensen die keken naar topmodellen zoals Nyakim Gatwech, Rebecca Mir en Loiza Lamers. De jaarlijkse Hunkemöller Fashion Show powered by Klarna; een toonaangevende wereldwijde retailbank, betalings- en winkelservice.
Met de show ‘Womxnnow’ inspireert Hunkemöller vrouwen over de hele wereld door een empowered wereld te creëren waarin vrouwen als eenheid worden neergezet en staan voor verandering. Een wereld waarin vrouwelijkheid, intimiteit en kracht de fundering zijn voor een volgende generatie.
De nieuwe lingerie- en zwemcollecties bevatten diverse stijlen, kleuren en materialen; stijlvolle vrouwelijke vormen die elk lichaam optimaal framen zoals alleen Hunkemöller dat kan. In lijn met hun inclusieve en diverse waarden, ontworpen voor alle vormen en maten, van XS tot XXL. De limited editions zijn nu online beschikbaar.
Een verhaal van kleur
Dit jaar worden de sub-merken van Hunkemöller als een krachtig energieke en vooral kleurrijke eenheid geshowd. De verschillende segmenten van de show bevatte elk hun eigen persoonlijkheid en dat gevoel werd ondersteund door de energie en diversiteit van de modellen met ieder hun eigen personality. De choreografie, het licht en de muziek ondersteunden de segmenten waardoor de modellen en de items van zowel de catwalk als het beeld afspatte!
Duits model en presentatrice Rebecca Mir presenteerde - live op het podium - de opening van de show. Internationaal topmodel Nyakim Gatwech opende hierna op spectaculaire wijze de Black Chapter op de catwalk in een revealing lingerie look. De focus op lingerie, een mix van premium lounge én private stijlen liepen door in de Soft Pink choreografie. In de White/Mint wereld werden zwemstijlen toegevoegd die perfect mixte en bij de tijd van het jaar passen! Hierna explodeerde de catwalk van kleur in de segmenten: Yellow/Green, Blue/Purple en Red/Orange/Pink. De eigenheid van de modellen werd sterk benadrukt door de krachtige sexy sets en de choreografie. Tijdens de finale was de grote verscheidenheid aan Hunkemöller modellen, items- en stijlen duidelijk zichtbaar. De creativiteit en het verschil in stijlinvloeden waren goed te zien.
Over Hunkemöller
Hunkemöller is Europa’s grootste en snelst groeiende lingeriemerk, met 900 winkels verspreid over 19 landen. Het bedrijf is in 1886 in Amsterdam opgericht en is sindsdien uitgegroeid tot een pan-Europees omnichannel lingeriemerk. Hunkemöller produceert perfect passende, modieuze en hoogwaardige kledingstukken (van bh's tot ondergoed, nachtkleding, badkleding en andere categorieën waaronder sport). Hunkemöller is een omnichannelretailer en heeft in elk aspect van de business een uitgebreide technologie geïntegreerd: van een extensieve klantprofilering op basis van een loyaliteitsprogramma tot een gedigitaliseerd werving – en trainingsproces voor de Retail medewerkers. De customer journey vormt de basis van de strategie van Hunkemöller en heeft geresulteerd in een probleemloze interactie tussen de fysieke en de digitale omgeving met hulp van click2brick. In 2020 werd de duurzame journey ‘Together Tomorrow’ gelanceerd. Deze naam vertegenwoordigd alle activiteiten die gericht zijn op het welzijn van onze planeet en al haar inwoners. Meer informatie is te vinden op: www.hunkemoller.nl